//HAPPINESS IN LIFE

Disclaimer
Welcome to my unprivate diary . This is my territory . You are free to take anything from my blog . I really dont mind because all ideas i got , its belong to Allah :)

Thank You Stalker :D

Step Here
FACEBOOK TWITTER

The Big Boss


HELLO EARTHLINGS ! I am not a perfect girl . Im just an ordinary girl . Before you start pointing fingers , make sure your hand are clean . Be nice to me and please respect me okay .

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







Lalalalalalala . Hehe :D
Hey , hello and assalamualaikum babes :)


"Semakin kita dekat denganNya , semakin kuat kita diuji . Semakin banyak kita bersabar , semakin hebat cabaranNya . Dunia adalah pentas ujian . Siapa yg bersusah di dunia ini mencari redhaNya , akhirat kelak akan bersenang . InsyaAllah :)"

Alhamdulillah , mukadimah yg dapat diterima mungkin . yee ? hehe . amacam da ready nak masuk sekolah ? lahaiii ~ malas kan ? sama lahh kitee :P homework pun ada yg takk siap lagi . chill lahh . wkwkwkwk :DD nak share satu kisah sedih lahh .

Isteri : Abg , JEMPUT sy malam ni bole ? (◦ˆ⌣ˆ◦)
Suami : Knp nk berjemput pula . Selalunya awk naik BAS kan ?
Isteri : Sy ada "SUPRISE" utk abg . Sy tunggu abg dekat bus stop depan office ye ?
Suami : Sy banyak kerja . MENYUSAHKAN betul . Lg 45 MINIT baru sy sampai ! (suami terus matikan telefon) (︺︹︺) 2 JAM kemudian , suami sampai lihat isterinya TIADA di tempat yg dijanjikan . Tanpa fikir panjang dia terus PULANG . Setibanya di rumah , dia melihat ramai org di rumahnya . Ibu mertuanya terus melulu ke arahnya . " Kau PERGI mana haa ? Isteri kau diROGOL dan diBUNUH ! Dia minta kau jemput dia , tapi keMATIan yg menjemput dia . Suami terduduk dan meratapi mayat isterinya lalu dia membuka telefon bimbitnya . Terdapat 3 SMS daripada isterinya . (☉﹏☉)
9.55 - Abg LAMBAT lg ke ?
10.05 - Sy sebenarnya nk buat kejutan ULANG TAHUN PERKAHWINAN KITA . ◕ ‿ ◕
10.15 - Ada org PERHATIKAN sy abg . sy TAKUT .
Suami MENANGIS semahu mahunya . MENYESAL sbb mengABAIkan isterinya . Dia TERKILAN tidak menjemput CEPAT isterinya . Kini dia berHARAP dpt menjemput isterinya menjadi BIDADARInya di SYURGA kelak . (╥﹏╥)

moral value kisah nih apee ? haa , HARGAI lahh sesapee pun yg ada dalam hidup kitee selagi dia masih ada . OKAYYY ? :') 
dear awak , saya suka tengok senyuman awak walaupun senyuman tuu bukan untuk saya . tapi saya berharap suatu hari nanti senyuman tuu untuk saya :* bila saya ada untuk awak , awak tak hargai . bila saya tiada awak mencari cari . bila saya dah pegi , tolong doakan untuk saya yee nanti :'(